Introductie

Is onze missie ook de jouwe? Onze planeet een beetje mooier achterlaten. Linksom of rechtsom, dat maakt voor jou niet uit. Want jij zorgt ervoor dat zaken hoe dan ook geregeld worden. Dat doe je als medewerker backoffice samen met jouw collega’s vanuit ons kantoor in Utrecht. Onder het mom van “work hard, play hard” weten we het beste in elkaar naar boven te halen en is er ook zeker tijd en ruimte voor gezelligheid. Als team beschikken we over enorme kennis en ervaring. Dat willen we inzetten om niet alleen ‘de dingen goed te doen’, maar samen vooral ‘de goede dingen’ te doen. Voor onze opdrachtgevers, onze planeet en onze mensen. We houden van aanpakken en nieuwe wegen ontdekken. Met als resultaat; één voor één afvalstromen circulair maken. Daarbij kunnen we jouw hulp goed gebruiken!

Organisatie

Werken bij GBN betekent werken in een gedreven, enthousiast en ambitieus team. Het is een dynamisch bedrijf waar geen dag hetzelfde is, snel kunnen schakelen is een must. Je collega’s hebben de hands on mentaliteit, zijn flexibel, proactief en deskundige mensen. Pas jij hiertussen? Op professionele wijze werken wij aan een optimale dienstverlening voor onze klanten. We ontzorgen met volledig ketenbeheer bij inname tot levering van grond(producten) en bouwstoffen in heel Nederland. Wij beschikken over unieke expertise op het gebied van asbest- en bodemsanering en we zijn producent van secundaire grond- en bouwstoffen.

Circulariteit en duurzaamheid zijn onlosmakelijk met GBN verbonden. GBN bouwt mee aan een toekomst zonder gebruik van primaire grondstoffen. Materialen worden geen afval meer, maar worden ingezet als nieuwe grondstof. Eén voor één afvalstromen circulair maken is onze missie! Slimme, creatieve en innovatieve oplossingen, dat is GBN!

Wil je meer weten over onze innovatieve activiteiten en prachtige projecten? Neem dan een kijkje op onze website www.gbn.nl

Functie

Houd jij wel van een uitdaging? Dan zit je bij GBN als medewerker backoffice circulariteit op de juiste plek! Wij werken vanuit verschillende businesslines waarbij jij je vaste taken hebt, maar daarnaast is het werk bij ons best ad hoc. Wanneer de dag begint probeer je je werkzaamheden in te delen, maar soms loopt dit toch helemaal anders. Het is dus de uitdaging om iedere dag het overzicht te behouden en prioriteiten te stellen.

Jij biedt ondersteuning aan onze businessline Ballast recycling die zich bezighoudt met het recyclen van materialen van de grote spoorbouwers in Nederland. Deze businessline beschikt over twee recycle fabrieken in Nederland (Sappemeer en Roosendaal) waar al het materiaal naar toe gaat om gerecycled te worden. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Zodra er een aanvraag binnenkomt neem je deze in behandeling en verzorg jij de offerte. Bij elke opdracht regel je het hele traject van inname tot uitgifte en visa versa en ben je verantwoordelijk voor het aanmaken van dossiers m.b.t. de inname. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor de contacten met de recylce fabrieken in verband met de productieplanning en ondersteun je de projectleiders bij het regelen van transporten. Ook zorg je voor een correcte facturatie van de dossiers. Dit alles doen wij vanuit ons ERP-systeem Navision waar jij de key user van wordt binnen de businessline.

Functie-eisen

Jij bent een echte administratieve en klantgerichte duizendpoot die positief in het leven staat en die het leuk vindt om in een hecht team met gedreven collega’s samen te werken. Verder ben je proactief en als een klant eens belt na werktijd vind je het geen probleem om die nog even te helpen. Jij bent betrokken bij zowel je werk als onze missie om onze planeet te verbeteren. Verder:

  • Heb je een hbo werk- en denkniveau
  • Ben je vanuit je intrinsieke motivatie milieubewust en al bezig met duurzaamheid
  • Ben je een organisatietalent en werk je nauwkeurig, je vindt werken volgens normen en procedures waardevol
  • Heb je goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk
  • Ben je bekend met Navision

Aanbod

Je komt terecht in een plezierige en resultaatgerichte werkomgeving waarin je de regisseur bent van jouw eigen ontwikkeling. Bij GBN vinden we aandacht geven belangrijk, zowel beroepsmatig als persoonlijk, want alles wat je aandacht geeft groeit!

Daarnaast bieden wij uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een goed salaris tussen de 2500 en 3500 euro dat uitbetaald wordt in 13 periodes, een pensioenregeling met werkgeversbijdrage en 43 vakantiedagen per jaar. Ook kan je deelnemen aan een collectieve ziektekostenverzekering, kan je korting krijgen bij een groot aantal sportscholen en hebben we een personeelsvoordeelwinkel.

Sollicitatie

Ben je nieuwsgierig naar de functie van medewerker backoffice circulariteit en wil je graag meer informatie? Neem dan contact op met Lisette Stoppelenburg-Lusse, senior corporate recruiter. Haar telefoonnummer is 06 – 1861 2012. Lisette is ook na werktijd bereikbaar of je kunt haar je vragen whats appen of mailen via lisette.stoppelenburg@strukton.com.

Reageren
Wil je direct reageren? Dan zien we jouw CV met motivatie graag tegemoet. Je kan hiervoor de solliciteerknop onderaan deze vacature gebruiken.

Acquisitie
Wij houden van een open en directe communicatie. Wij praten het liefst met de sollicitant zelf zonder tussenkomst van werving- en selectiebureaus of intermediairs. We besparen bureaus dan ook graag de moeite om een kandidaat voor te stellen.

[cx_apply_button]